۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
افزایش ۳۶ درصدی قیمت آوالانچ در بازار| قدم بعدی چه خواهد بود؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش ۳۶ درصدی قیمت آوالانچ در بازار| قدم بعدی چه خواهد بود؟

با افزایش قیمت بیت کوین و آلتکوین ها در بازار روز شنبه، رمزارز محبوب آواکس (AVAX) نیز طی سه روز گذشته با افزایش بیش از ۳۶ درصدی قیمت مواجه شد.

به گزارش بازار؛ با افزایش قیمت بیت کوین و آلتکوین ها در بازار روز شنبه، رمزارز محبوب آواکس (AVAX) نیز طی سه روز گذشته با افزایش بیش از ۳۶ درصدی قیمت مواجه شده و بخش مهمی از ضررهای ناشی از ریزش بازار متعاقب فروپاشی صرافی رمزارزی FTX را جبران کرد.

قیمت توکن آواکس یا همان آوالانچ، در زمان تنظیم این گزارش روی ۱۶.۶۶ دلار قرار داشته و به یکی از رمزارزهای پیشرو در رالی قیمت بازار تبدیل شده که موفق شد با آغاز روند افزایش قیمت بیت کوین، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب نماید.

AVAX/USD 4-hour chart

در صورت ادامه روند فعلی قیمت، آواکس می تواند تمامی ضررهای دو ماه گذشته خود را جبران نموده و سرمایه گذاران خود را تا حد زیادی امیدوار سازد. برای ادامه این مسیر، آواکس باید از مقاومت مهم ۱۷.۱۱ دلاری پیش روی خود عبور کرده و سپس، مقاومت روانی و مهم ۱۷.۸۲ دلار را به کف حمایتی محکمی برای خود بدل سازد.

تنها در صورت عبور قیمت از این دو مقاومکت است که آواکس می تواند در ادامه مسیر، مقاومت مهم ۱۹.۷۸ دلاری را هدف قرار دهد.

شاخص مهم MACD در حال حاضر نشان دهنده ادامه رالی قیمت آغاز شده بوده و اگرچه خط سیگنال (قرمز) خط MACD (آبی) را قطع کرده، اما پیش بینی قیمت همچنان مثبت به نظر می رسد. با اینحال، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که مراقب رفتار قیمت آواکس در بازار بوده و در صورت اصلاح آن به زیر ۱۵.۹۶ دلار، حتما بخشی از توکن های خود را برای خرید در قیمت های پایین تر نقد نمایند. چراکه از دست رفتن این حمایت مهم، می تواند منجر به ریزش قیمت تا ۱۴.۹۴ دلار شده که در این صورت، فرضیه صعودی شدن قیمت آوالانچ به طور کل منتفی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha