۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
۲۵۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۲۵۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- هاشمی استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه تسهیلات بانکی برای رفع مشکلات واحد های تولیدی در دستور کار ستاد رونق تولید استان است، گفت: از ابتدای سال ۲۵۰ واحد توانستند وام دریافت کنند.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اعطای تسهیلات بانکی برای رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی در استان سمنان در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: در سال جاری اجازه تعطیلی یک واحد تولیدی در استان سمنان را ندادیم.

وی با بیان اینکه بانک های استان سمنان حق تملک واحد های تولیدی بدهکار به بانک بدون اطلاع ستاد رونق تولید و رفع موانع استان، را ندارند، افزود: هیچ گونه پرونده قضایی برای واحدهای تولیدی تشکیل نشود.

استاندار سمنان با بیان اینکه حفظ اشتغال موجود و در وهله دوم، ایجاد اشتغال جدید دو اولویت ما در استان است، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری ۲۵۰ واحد تولیدی در بخش کشاورزی و صنعت توانسته اند تسهیلات رونق تولید دریافت کنند.

هاشمی با بیان اینکه برخی بانک های عامل استان سمنان حتی بیش از سهمیه خودشان توانسته اند تسهیلات را پرداخت کنند که جای قدردانی دارد، گفت: اقدام بانک ها برای تملک واحدهای تولیدی که توان بازپرداخت تسهیلات دریافتی را ندارند، ممنوع است لذا برای رفع مشکلات واحد های بدهکار و مشکل دار، جلساتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تصمیم برای آن گرفته شده که بتوانیم از واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی استان سمنان حمایت کنیم، گفت: تلاش ما برای این است که اشتغال کارگران استان به خطر نیافتد.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha