۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
مازندران جزو ۴ استان برتر تولید قطعات خودرویی است
در گفتگو با بازار؛

مازندران جزو ۴ استان برتر تولید قطعات خودرویی است

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به پتانسیل بالای استان در تولید قطعات خودرویی گفت: مازندران جزو چهار استان برتر کشور در این حوزه است.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که همایش تجلیل از صنعتگران و معدنگران در استان برگزار می شود، افزود: این مراسم ۲۰ دی همزمان با نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته با حضور مسئولان کشوری و استانی در ساری برگزار می شود.

وی با بیان این که مازندران در حوزه قطعات خودرویی در کشور پتانسیل خوبی دارد، گفت: ما جزو چهار استان برتر در تولید قطعات خودرویی هستیم.

وی از فعالان حوزه تولید به عنوان سربازان ارتش اقتصادی یاد کرد و گفت: تجلیل از فعالان حوزه می تواند سبب بروز انگیزه بیشتر بین فعالان اقتصادی شود.

رضوی یادآور شد:یکی از عیب های مدیریت کشور این است که به برترین ها و واحدهای برتر تولیدی توجه چندانی نمی شود و حمایت از واحدهای برتر باید در اولویت متولیان امر قرار گیرد.

رئیس خانه صمت مازندران تصریح کرد: همچنین باید کریدورهای ویژه ای درنظر گیریم تا کالاهای تولیدی واحدها بتواند راحت تر به بازار مصرف داخلی و خارجی برسد و باید موانع فراروی را رفع کنیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha