۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
پیشرفت آزادراه «قزوین - رشت» مناسب است
معاون وزیر راه:

پیشرفت آزادراه «قزوین - رشت» مناسب است

رشت- مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: پروژه های راهسازی نظیر آزادراه «قزوین - رشت» و راه آهن از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، خیرالله خادمی در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به پروژه های حوزه راه در گیلان،گفت: طرح های با اهمیت از جمله باقی‌مانده آزادراه قزوین – رشت و راه آهن با پیگیری های مثمر ثمر استاندار گیلان در تامین مصالح و تخصیص اعتبار و هماهنگی های صورت گرفته پیشرفت مناسبی دارد و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تسریع امور تکمیل و توسعه راه‌های گیلان متعهد است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز تکمیل خط ریلی رشت – کاسپین را دارای اهمیت خواند و تأکید آیت الله رئیسی بر اهمیت راه آهن رشت – آستارا با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

استاندار گیلان همچنین تسریع در روند اجرای و تکمیل پروژه های آزاد راه قزوین- رشت، تقاطع میدان گیل لاهیجان، کنارگذر لنگرود، بزرگراه فومن-صومعه سرا-تالش و آستارا، مسیر فومن- پونل، کنارگذر انزلی، کمربندی چابکسر و نیز دیگر شهرستانهای استان را از جمله پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان نام برد که نیاز به اهتمام جدی تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی دارد.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha