۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
سهم ۲ هزار میلیارد تومانی بوشهر از اعتبارات استانی کشور| جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سهم ۲ هزار میلیارد تومانی بوشهر از اعتبارات استانی کشور| جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران است

بوشهر- پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از سهم ۲ هزار میلیارد تومانی بوشهر از اعتبارات استانی خبر داد و گفت: جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران استان است.

محسن پاپری زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی و سایر ردیف‌های بودجه‌ای از تمام توان و ظرفیت خود بهره برده و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: از مجموع ۲۵۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات بودجه کل کشور، ۵۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات استانی است و حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان نیز ردیف اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای قرار دارد و در واقع ۸۰ درصد اعتبارات ملی و تنها ۲۰ درصد استانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: سهم استان بوشهر از اعتبارات استانی، ۲ هزار میلیارد تومان است که تلاش برای تخصیص و جذب حداکثر اعتبارات مورد توجه و تاکید قرار دارد.

پاپری زارعی با بیان اینکه تمام ردیف‌های بودجه ملی را به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه‌های استان ارسال کرده‌ایم گفت: استاندار، نمایندگان استان در مجلس، معاونین استاندار نیز در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: باید با تلاش دسته‌جمعی، به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم‌ که حداکثر بودجه را از سرجمع اعتبارات ملی به استان سرازیر کنیم.

پاپری زارعی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با ۹ پروژه و امکان جذب ۵۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات ملی، بیشترین تعداد پروژه را دارد که برای جذب بیشترین اعتبار ممکن تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و نوسازی مدارس نیز در ۷ پروژه امکان جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه ای را دارند.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha