۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
وزارت اقتصاد درباره عدم اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها تبعیض قائل نشود
عضو کمیسیون جهش تولید مجلس:

وزارت اقتصاد درباره عدم اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها تبعیض قائل نشود

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس تاکید کرد مجلس در خصوص دستگاه‌هایی که به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد را پاسخگو خواهد کرد.

به گزارش بازار، جعفر قادری، نماینده مجلس و عضو کمیسیون جهش تولید در خصوص عدم اتصال برخی دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها تاکید کرد وزارت اقتصاد باید با همه دستگاه‌ها از جمله سازمان برنامه و بودجه، که به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند و امکان بارگذاری مجوزها را در این درگاه فراهم نکردند، برخورد مشابه صورت دهد و تمام مجوزهایی که در اختیار سازمان برنامه و بودجه است را خود راسا اقدام به صدور مجوز کند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت اگر بنا باشد سازمان برنامه و بودجه قانون را رعایت نکند طبیعی است که از دیگران انتظار نمی‌رود که قانون را اجرا کنند. تصور می‌کنم که تفاوت و تبعیضی نباید میان سازمان برنامه و بودجه و دیگر سازمان‌ها نباید قائل شد و همان برخوردی که ما با مجموعه غیر دولتی مثل سازمان روانشناسی می‌کنیم همان برخورد را هم باید با سازمان برنامه و بودجه هم باید داشته باشیم و این تعارفات را باید کنار بگذاریم.

قادری در خصوص رویکرد مجلس در خصوص عدم اجرای قانون گفت مجلس در گزارش بعدی خود حتما از وزارت اقتصاد در خصوص اینکه چرا نسبت به عدم اتصال سازمان برنامه و بودجه پیگیری صورت نمی‌دهد، سوال خواهیم کرد. نباید به این شکل باشد که فقط برخی دستگاه‌ها حاشیه امن داشته باشند و همه را باید با یک چشم دید و ما نیز در حوزه وظایف نظارتی خود تلاش می‌کنیم که جاییکه دستگاه‌ها برای اتصال به درگاه ملی مجوزها اقدام نکردند و دستگاه‌های ناظری که به وظایف خود در قبال این دستگاه‌ها عمل نکردند، تذکر بدهیم و اگر اقدام نکردند ناچار به برخورد خواهیم شد.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha