۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
کاهش خیره‌کننده سوختن گازهای مشعل در فاز ۱۹ پارس جنوبی

کاهش خیره‌کننده سوختن گازهای مشعل در فاز ۱۹ پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام تعمیرات تجهیزات حیاتی در سطح پالایشگاه موفق به کاهش خیره‌کننده در گازهای ارسالی به مشعل شده‌ایم.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد نعمتی اظهار کرد: با تلاش و اقدام‌های شاخص و نوآور متخصصان و کارکنان جبهه اقتصادی پالایشگاه دهم پارس جنوبی، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، بیش از ۱۳ میلیون بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته در چرخش اقتصاد کشور نقش بسیار مؤثر و سازنده‌ای ایفا کند، افزود: با توجه به فصل سرما و اوج مصرف گاز و نیاز کشور به تولید حداکثری و پایدار گاز با همکاری و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان این پالایشگاه بیش از ۱۲ میلیون مترمکعب گاز در ۹ ماه گذشته در پالایشگاه دهم فرآورش شده است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به دانش و توان سازندگان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: در سایه تعامل و همکاری بسیار خوب و سازنده با شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات داخلی به دستاوردها و افزایش تولید خوبی در بخش گاز و محصولات جانبی رسیده‌ایم و امیدواریم با استفاده از تجهیزات باکیفیت ایرانی این مسیر تداوم داشته باشد.

نعمتی به مقدار تولید دیگر محصولات مختلف پالایشگاه دهم در ۹ ماه گذشته امسال اشاره و اعلام کرد: در ۹ ماه گذشته از سال، ۱۹۴ هزار تن اتان، ۲۶۸ هزار تن پروپان، ۲۱۵ هزار تن بوتان و ۶۲ هزار تن گوگرد در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شده است.

وی گفت: با انجام تعمیرات تجهیزات حیاتی در سطح پالایشگاه توسط کارکنان مجموعه در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» موفق به کاهش خیره‌کننده در گازهای ارسالی به مشعل شده‌ایم که این خود گام مهم و ارزشمندی برای کمک به محیط زیست سالم و خدمت به جامعه پیرامونی صنعت است.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha