۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد

احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام

نماینده مجلس تاکید کرد: آمریکا خواهان ادامه مذاکرات است و احتمال به نتیجه رسیدن گفتگوهای برجام وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی، با اشاره به ادامه‌دار بودن مذاکرات برجام در شرایطی که آمریکا و آلمان ادعا می‌کنند این مذاکرات برایشان اهمیتی ندارد، گفت: غربی‌ها راهی جز گفتگو برای حل بحران اتمی در خاورمیانه ندارد. برای آن‌ها اعلام ختم مذاکرات سخت است از این رو در پشت پرده پیغام می‌دهند و برای گفتگو با ایران واسطه پیدا می‌کنند. در عین حال برای فضای داخلی خود تبلیغاتی راه انداخته‌اند که به آنها اجازه نمی‌دهد بگویند پیگیر و خواهان ادامه گفتگوها هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آن‌ها ختم برجام را علنی نمی‌گویند و در پشت پرده رایزنی می‌کنند، پیغام و واسطه برای ادامه مذاکرات می فرستند. تصور می کنم چون طرف غربی راهی برای بحران اتمی با ایران ندارند و از طرفی نیت ایران حل مشکل است و می خواهد این مذاکرات ادامه پیدا کند ممکن است مذاکرات مجدد بازگشایی و شروع شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نتیجه بخش بودن مذاکرات به موضع غربی ها بستگی دارد بعد از اینکه فضای کشور آرام شده و از تحلیل نادرستی که داشتند به عرصه نگاه واقع گرایانه روی بیاورند و ممکن است به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: با توجه به تلاش و فشاری که غربی ها به افراد مختلف و دوستانشان در منطقه می آورند تا واسطه شوند این احتمال وجود دارد که مذاکرات به نتیجه برسد.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha