۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
بانک‌های استان بوشهر بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سپرده دارند| لزوم پرهیز از خساست در پرداخت وام
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

بانک‌های استان بوشهر بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سپرده دارند| لزوم پرهیز از خساست در پرداخت وام

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه بانک‌های استان بوشهر بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سپرده دارند، بر لزوم پرهیز از خساست در پرداخت وام اشتغالزایی تاکید کرد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سال جاری تعهد اشتغال استان ۲۱ هزار شغل بوده که تا پایان آذر ماه و در حالی که سه ماه تا پایان سال زمان است، بیش از ۲۲ هزار شغل ایجاد شده و بالاتر از تعهد، اشتغالزایی کرده‌ایم.

وی افزود: رایزنی ها و مذاکرات ارزشمندی با مدیران شرکت‌ های نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی انجام شده و بخش زیادی از اشتغال پارس جنوبی به نیروهای بومی تعلق دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تسهیلات خوداشتغالی با مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال و تسهیلات کارفرمایی با مبلغ ۴۰ میلیارد ریال با سود پایین و بازپرداخت طولانی، مورد استقبال قرار گرفته و بویژه در مشاغل خانگی پرداخت شده است.

کشاورزی تصریح کرد: بانک‌های استان بوشهر بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سپرده و منابع دارند و انتظار داریم در پرداخت تسهیلات بانکی، خساست به خرج ندهند.

وی اضافه کرد: توسعه مشاغل خانگی در استان با شتاب خوبی انجام شده و برای بهبود بازار فروش محصولات تولیدی مشاغل خانگی، بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف استان برپا می‌شود.

کشاورزی گفت: اکنون ۲۶۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در نقاط مختلف استان مستقر هستند و بویژه در مناطق کارگری پارس جنوبی ، به طور مکرر شاهد توسعه تشکل‌ها هستیم.

وی بر لزوم راه‌اندازی تعاونی‌های تولیدی در رشته‌های مختلف شغلی تاکید کرد و اظهار داشت: در طرح‌های دریامحور بویژه پرورش ماهی و میگو، تاکنون ۵۶ تعاونی تولیدی در استان ایجاد شده و تا پایان سال نیز ۶۰ تعاونی جدید ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۷٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha