۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
هدف‌گذاری برای راه اندازی اولین معدن هوشمند مس
مدیرعامل شرکت ملی مس عنوان کرد

هدف‌گذاری برای راه اندازی اولین معدن هوشمند مس

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.

به گزارش بازار، علی رستمی در جلسه شورای معاونان بر اهتمام به اجرای طرح‌های توسعه و تأمین ماشین آلات معدنی در راستای تحقق هدف دستیابی به تولید یک میلیون تن کاتد مس تا سال ۱۴۰۶، رسیدگی بر ایجاد زیر ساخت‌های تأمین برق اضطراری با جدیت بیشتر و استقرار نظام ۵S در مجتمع‌های تولیدی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران همچنین با توجه به مطالبه و تاکید وزیر صمت در زمینه توریسم صنعتی، خواستار تهیه و ارائه گزارش جامعی از بازدیدها و ارزیابی اقشار و گروه‌های مختلف درخصوص صنعت مس و دستاوردهای آن شد.

در جلسه شورای معاونان شرکت ملی مس گزارش روند اخذ مجوز اولین CVC کشور توسط شرکت ملی صنایع مس ایران و برنامه‌های آتی ارائه گردید و مقرر شد با استفاده از ظرفیت این صندوق تعامل با مجموعه‌های دانش بنیان، نوآور و فناور افزایش یافته و تحقق نخستین معدن هوشمند تسهیل گردد.

این جلسه با یادآوری فداکاری‌ها و تلاش‌های جهادی حاج قاسم سلیمانی وضرورت تمسک به راه شهدا به خصوص این شهید بزرگوار که با کمترین بهره مندی از بیت المال، بیشترین خروجی را در جهان اسلام با اخلاص خود به نمایش گذاشت، پایان یافت.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha