۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
بهترین کشورها برای وریفای بایننس کدام اند؟ آپدیت (۱۴۰۲)

بهترین کشورها برای وریفای بایننس کدام اند؟ آپدیت (۱۴۰۲)

یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال ها و دغدغه های معامله گران حرفه ای و افرادی که دنبال احراز هویت در صرافی معروف بایننس هستند این هست که در کدام کشور وریفای خود را انجام بدهیم.

به گزارش بازار، یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال ها و دغدغه های معامله گران حرفه ای و افرادی که دنبال احراز هویت در صرافی معروف بایننس هستند این هست که در کدام کشور وریفای خود را انجام بدهیم که بعدا به مشکل کمتری بخوریم و همچنین بتوانیم از تمام امکانات این صرافی استفاده کنیم.

با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر کشوران قوانین سرسختی برای ارزدیجیتال وضع کرده اند و روز به روز بر تعداد این کشورها افزوده میشود توصیه و تجربه متخصصان این زمینه، وریفای در کشورهای آسیایی مثل امارت و فیلیپین میباشد و کشورهای اروپایی اصلا توصیه نمیگردد.

صرافی بایننس؛ صرافی خوبی که ایرانیان از آن محروم هستند!

بایننس را می‌توان بهترین صرافی آنلاین برای ترید ارزهای دیجیتال دانست که امکان استفاده مستقیم ایرانیان را نمی‌دهد. استفاده از اکانت‌های احراز هویت نشده هم محدودیت‌هایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به محدودیت مقدار معامله در روز اشاره کرد. در نتیجه، باید به دنبال راهکارهایی برای دور زدن این محدودیت و احراز هویت برای اکانت خود باشید. امروزه روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که بسیاری از آن‌ها منجر به مسدود شدن دائمی اکانت می‌شوند. در نتیجه، باید به سراغ راهکارهای مطمئن بروید تا سرمایه خود را در این صرافی دیجیتال از دست ندهید. در این مطلب با تمام نکات مربوط به بایننس و بهترین روش احراز هویت در آن آشنا می‌شویم.

بایننس؛ بزرگ‌ترین صرافی آنلاین برای ترید ارزهای دیجیتال

چند سال پیش بود که بیت کوین سر زبان‌ها افتاد و بازار رمزارزها بیشتر از قبل معروف شد. امروزه ارزهای دیجیتال بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید از صرافی‌های معتبر آن‌ها را خریداری کنید. از جمله ارزهای دیجیتال معتبر در جهان می‌توان به دوج کوین، اتریوم، بیت کوین، شیبا، بایننس کوین، سولانا، ریپل و کاردانو اشاره کرد.
بعد از محبوب شدن رمزارزها، باید زمینه خرید و فروش آن‌ها هم فراهم می‌شد. در نتیجه، صرافی‌های مختلفی در این زمینه به وجود آمدند که از جمله بهترین و محبوب‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به صرافی دیجیتالی بایننس اشاره کرد. صرافی بایننس، یک صرافی مخصوص ارزهای دیجیتال است که می‌توانید در آن انواع ارزهای دیجیتال را خرید کنید، بفروشید یا با ارزهای دیگر معاوضه کنید. 
در گذشته، صرافی بایننس امکان خرید رمزارزها را با پول‌های واقعی نمی‌داد و باید برای این کار از ارزهای دیجیتال دیگر استفاده می‌کردید. اما امروزه این امکان وجود دارد که با دلار یا یورو، ارز دیجیتالی دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.
صرافی بایننس اولین بار در سال ۲۰۱۷ و در کشور چین معرفی شد. این صرافی برخلاف تصورات توانست به سرعت پیشنهاد کند و لقب بزرگ‌ترین صرافی رمزارزهای دنیا را به خود اختصاص دهد. اما به دلیل قوانینی که در چین برای کریپتوکارنسی‌ها وجود داشت، این صرافی به ژاپن مهاجرت کرد.

بهترین کشورها برای وریفای بایننس کدام اند؟ آپدیت (۱۴۰۲)

بایننس بعد از معرفی صرافی خود، ارز دیجیتالی مخصوص آن را هم با نام بایننس کوین معرفی کرد. بایننس کوین ارز مستقلی نیست و در واقع، توکنی ساخته شده بر پایه اتریوم است. نکته‌ای که درباره بایننس کوین وجود دارد این است که بایننس توانست از عرضه اولیه این ارز دیجیتالی، حدودا ۱۵ میلیون دلار درآمد کسب کند. امروز هم نسبت به قیمت اولیه، بایننس کوین حدود ۲۶۰ برابر افزایش ارزش داشته.  

بایننس؛ ارائه دهنده بهترین امکانات برای تریدرها

با توجه به اینکه صرافی‌های زیادی برای ترید ارزهای دیجیتال وجود دارند، این سوال مطرح می‌شود که چرا از میان این‌همه صرافی باید بایننس را انتخاب کرد؟ در پاسخ به این سوال، به مواردی مانند پشتیبانی از بیشتر آلت کوین‌ها، کارمزد پایین تراکنش‌ها، اهدای جایزه به کاربران، بایننس لانچ پد و امنیت بالای این صرافی می‌توان اشاره کرد.
یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا بایننس را نسبت به صرافی‌های دیجیتالی دیگر انتخاب کنید، حجم بالای مبادلات ارزهای دیجیتال است. به زبان ساده‌تر، از آنجایی که بایننس به عنوان بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا شناخته می‌شود، در هر ثانیه حجم بالایی از مبادلات در این صرافی انجام می‌شود. تراکنش‌های بالا و برخورداری از کاربران زیاد خود می‌تواند دلیلی برای اعتماد به این صرافی چینی باشد. بایننس از تکنولوژی استفاده می‌کند که می‌تواند از حدودا ۱.۴ میلیون تراکنش در هر ثانیه پشتیبانی کند.

کاربران ایرانی حق معامله در صرافی بایننس را ندارند

با توجه به محبوبیت بالا و رواجی که بایننس در میان کاربران دارد، ممکن است بسیاری از تریدرهای ایرانی بخواهند در این صرافی دیجیتالی ثبت نام کرده و در آن به مبادلات ارز دیجیتال مشغول شوند. اما در این باره باید بگوییم که کاربران ایرانی امکان استفاده مستقیم از این صرافی آنلاین را ندارند.

بهترین کشورها برای وریفای بایننس کدام اند؟ آپدیت (۱۴۰۲)

برای اینکه بتوانید از تمام امکانات صرافی بایننس استفاده کنید، باید اکانت شما احراز هویت شده باشد. با توجه به اینکه بایننس حضور پررنگی در آمریکا دارد و این کشور هم ایران را تحریم کرده است، کاربران ایرانی امکان دسترسی به این اکانت را ندارند. به این معنی که اگر اطلاعاتی مانند شماره موبایل با پیش‌شماره ۹۸+ را ارائه دهید یا با آی پی ایران به اکانت خود متصل شوید، حساب کاربری شما مسدود شده و دارایی‌های داخل آن بلوکه می‌شوند.
اکانت‌هایی که وریفای نشده‌اند، محدودیت معاملاتی دارند و در نتیجه به درستی نمی‌توانید در این صرافی فعالیت کنید. برای مثال، اکانت‌های احراز هویت نشده تنها امکان معامله تا سقف دو بیت کوین در روز را می‌دهند. این در حالی است که اگر اکانت شما احراز شده باشد، تا سقف ۱۰۰ بیت کوین هم می‌توانید معامله کنید. به همین خاطر، باید به سراغ روش‌هایی باشید که بتوانید به صورت غیرواقعی هویت خود را برای بایننس احراز کنید.

بهترین روش وریفای بایننس برای کاربران ایرانی

برای اینکه بتوانید به راحتی از بایننس استفاده کنید و هیچ خطری هم شما را تهدید نکند، باید از طریق روش‌های مختلف، هویت واقعی خود را نشان ندهید. به این معنی که هیچ‌وقت با آی پی ایران متصل نشوید و هیچ شماره‌ای را هم با پیش‌شماره ۹۸+ ثبت کنید.
برای احراز هویت بایننس راه‌هایی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه آدرس آشنا در خارج از کشور، وریفای با مشخصات اقامت خارجی (در صورت برخورداری) و استفاده از خدمات سایت‌های واسط اشاره کرد.

سایت‌های واسطه می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما کارهای مربوط به احراز هویت بایننس را انجام دهند. برای این منظور، سایت‌های مختلفی وجود دارند که ما فول اکانت را در این زمینه پیشنهاد می‌کنید. این مجموعه به ارائه خدمات با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت شناخته می‌شود.

بهترین کشورها برای وریفای بایننس کدام اند؟ آپدیت (۱۴۰۲)

احراز هویت بایننس برای ایرانیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

بایننس را می‌توان بزرگ‌ترین و بهترین صرافی رمزارز در دنیا دانست که متاسفانه کاربران ایرانی امکان دسترسی مستقیم به آن را ندارند. از این رو، باید از طریق سایت‌های واسطه به سراغ احراز هویت بروید تا بتوانید بدون دردسر و نگرانی از بابت مسدود شدن اکانت، معاملات خود را انجام دهید. مجموعه فول اکانت به عنوان یک سایت پیشرو در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای استفاده از خدمات این مجموعه تنها کافی است به سایت آن‌ها مراجعه کنید. در صورت وجود مشکل، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما خواهند بود.

همچین از دیگر امکانات این مجموعه میتوان به خرید اکانت دیجیتال اوشن و تلگرام پرمیوم اشاره کرد.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha