۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
۱۳۰۰ میلیارد تومان در مجتمع بندری نگین بوشهر هزینه شد
استاندار بوشهر:

۱۳۰۰ میلیارد تومان در مجتمع بندری نگین بوشهر هزینه شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: توسعه بنادر استان بوشهر از اولویت‌های عمرانی است و تاکنون ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه مجتمع بندری نگین هزینه شده است.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندری از اولویت‌های عمرانی استان بوشهر است و برای تسهیل صادرات و واردات در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: بندر بوشهر به عنوان مرکز استان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و طرح توسعه بندر بوشهر با شتاب خوبی اجرایی و عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ایجاد تاسیسات زیربنایی در مجتمع بندری نگین از طرح‌های مهم بندر بوشهر است که تاکنون ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: افزایش ظرفیت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ در بندر بوشهر از اقدامات مهمی است که انجام شده و امیدواریم به نتیجه لازم برسد.

وی اضافه کرد: پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در اسکله بندر بوشهر از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان است که طرح مطالعاتی طرح، تدوین و امیدواریم به نتیجه لازم منجر شود.

استاندار بوشهر افزود: بهبود خدمات رسانی در بنادر استان، موجبات تسهیل صادرات و واردات از بنادر استان بوشهر می‌شود و تمام تلاش خود را برای تکمیل طرح‌ های بندری و دریامحور به کار می گیریم.

کد خبر: ۱۹۷٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha