۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت مشهود است
نماینده مردم قزوین در مجلس:

ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت مشهود است

محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: تفاوت در گزارش رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد نشان دهنده ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت است و از دولت می خواهم به داد ملت برسند ما پاسخی برای آن ها نداریم.

به گزارش بازار، فاطمه محمدبیگی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: امروز عفاف، حجاب و فرهنگ فاطمی در فتنه ترکیبی ۱۴۰۱ مورد تعرض قرار گرفته است و عده ای اغتشاشگر به دنبال هنجارشکنی و غوغا سالاری در جامعه هستند و به دنبال آن هستند که با فرهنگ جامعه مقابله کنند.

وی افزود: خانواده ها امروز انتظار اجرای قانون حجاب و عفاف را از دولت دارند و جا دارد جهت صیانت از فرهنگ جامعه این قانون هرچه سریع تر مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حماسه هفت دیماه مردم قزوین، اظهار داشت: عظمت این رویداد تاریخی در پیش از انقلاب و جنایت رژیم پهلوی به حدی بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از مردم قزوین بر عدم پرداخت مالیات به رژیم ستمشاهی تاکید کردند اما متاسفانه آنگونه که باید در مورد این واقعه تبلیغات نشده است و حتی ما موفق به دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز آن نشده ایم لذا لازم است نهادهای فرهنگی بیشتر به آن بپردازند.

وی در تذکر پایانی خود با انتقاد از افزایش قیمت ها در بازار، گفت: چرا باید گزارش بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در مجلس مغایر حق باشد و این موضوع نشانگر ناهماهنگی در بدنه اقتصادی دولت است و من از رئیس جمهور و دولت می خواهم به داد مردم برسید، ما پاسخی برای مردم نداریم لذا مشکلات مردم را ببینید و به داد آن ها برسید.

کد خبر: ۱۹۶٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha