۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
قدرالسهم ۵.۴ درصدی ثامید در ملک ونک

قدرالسهم ۵.۴ درصدی ثامید در ملک ونک

در فروش ملک ونک با قرارداد ۱۹۵۰ میلیارد تومانی قدرالسهم شرکت توسعه و عمران امید ۵.۴۲ درصد است.

بازار؛ گروه بورس: به تازگی قدرالسهم فروش ملک ونک برای شرکت توسعه و عمران امید ۵.۴۲ درصد تعیین شده که برابر با درآمدی حدود ۱۱۰ میلیارد تومانی برای شرکت است.

فروش ملک ونک تهران به مساحت ۱۸.۵۴۴ متر مربع به شرکت توسعه عمران رویال و رنسانس و شرکت رامان افروز کوشا با قراردادی به مبلغ ۱۹۵۰ میلیارد تومان بوده که شرکت توسعه و عمران امید هم ۵.۴۲ درصدی در آن دارد.

همچنین شرکت توسعه و عمران امید برای ساخت و تکمیل عملیات اجرایی پروژه چمران کرج که شامل ساخت ۱۷ طبقه اداری و تجاری شامل ۶ طبقه زیرزمین ۱ طبقه همکف ۱ طبقه بالکن و ۹ طبقه روی بالکن بر روی زیربنای تقریبی ۱۷۷۸۷ مترمربعی در قالب قرارداد مشارکت مدنی دعوت به همکاری کرد و براساس نتایج برگزاری مناقصه آورده شریک در این پروژه شامل کلیه هزینه های ساخت و انشعابات، اجرا و محوطه سازی عملیات اجرایی است.

مبلغ مورد توافق ۱,۰۲۰,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال بوده و تضمین های دریافتی ۲ فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۱۰.۱۳۱.۶۶۵میلیون ریال با اعتبار یکساله و قابل تمدید تا پایان مدت قرارداد است. مبلغ کل مشارکت میلیون ۳۰۴.۷۰۲.۱۰۰ریال تعیین شده که بر اساس آورده شریک و شرکت؛ سهم الشرکه شرکت از این پروژه ۶۶/۵ درصد لحاظ شده است.

کد خبر: ۱۹۵٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha