۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
اصلاح و مقاوم‌سازی شبکه برق ۲۱۷ روستای استان همدان در سال جاری
مدیرعامل توزیع برق استان همدان خبر داد:

اصلاح و مقاوم‌سازی شبکه برق ۲۱۷ روستای استان همدان در سال جاری

همدان - سهرابی، مدیرعامل توزیع برق استان همدان گفت: اصلاح و مقاوم‌سازی ۲۱۷ روستا در برنامه امسال در دست اقدام است که در این راستا تاکنون دو هزار و ۲۰۰ اصله پایه برق در روستاها جابه‌جا شده است.

علی سهرابی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه هوشمندسازی شبکه برق شامل دو رویه؛ مدیریت هوشمند شبکه و مدیریت رویت و کنترل هوشمند لوازم اندازه‌گیری است به اهمیت قابلیت اطمینان شبکه برق اشاره کرد و افزود: سعی شده با مقاوم‌سازی شبکه و تعویض کابل‌های مسی به خودنگهدار این امر محقق شود.

مدیرعامل توزیع برق استان همدان گفت: اصلاح و مقاوم‌سازی ۲۱۷ روستا در برنامه امسال در دست اقدام است که در این راستا تاکنون دو هزار و ۲۰۰ اصله پایه برق در روستاها جابه‌جا شده که این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در زمینه اصلاح و تقویت شبکه ۲۰ کیلوولت نیز ۱۵ کیلومتر برنامه در دست اجرا است، عنوان کرد: همچنین ۳۰ کیلومتر شبکه جدید برای متقاضیان برق روستایی ایجاد و یک هزار و ۵۰۰ دستگاه روشنایی در معابر روستایی نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات عوارض روستایی امسال حدود ۸۶۰ میلیارد ریال است، گفت: در راستای هوشمندسازی شبکه برق شهری ۶۰ دستگاه تابلو دارای سه یا چهار سلول نصب شده که در مجموع با ۲۴۰ سلول، کمک بزرگی در هوشمندسازی شبکه برق است.

وی اضافه کرد: در حوزه تبدیل کابل مسی به خودنگهدار نیز از ۹۰۰ کیلومتر برنامه در دست اجرا از ابتدای سال تاکنون ۱۲۶ کیلومتر تبدیل شده است که برای رسیدن به هدف تعیین شده نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر هستیم.

کد خبر: ۱۹۵٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha