۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
گردهمایی متخصصان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در اصفهان
۳۰ آذر تا ۳ دی‌ماه انجام می شود؛

گردهمایی متخصصان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در اصفهان

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی (AGROMAC ۲۰۲۰) ۳۰ آذر تا ۳ دی‌ماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی (AGROMAC ۲۰۲۰) ۳۰ آذر تا ۳ دی‌ماه در اصفهان برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت فعال در حوزه صنایع مکانیزاسیون، آبیاری، زراعت و باغبانی طی چهار روز برگزاری میزبان کارشناسان، صنعت‌گران، متخصصان بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی و کشاورزان خواهد بود.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، استان مرکزی، خوزستان و فارس به عنوان مشارکت کنندگان این رویداد نمایشگاهی حضور دارند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع از روز چهارشنبه، ۳۰ آذرماه لغایت تا سوم دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با حضور مقامات کشوری، استانی و صنعت‌گران کشاورزی آغاز به کار خواهد کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان صنعت کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی استان، هماهنگی جهت بازدید ۲ هزار نفر از کشاورزان نمونه استان اصفهان از این رویداد نمایشگاهی در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه کشاورزی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در این نمایشگاه و در راستای افزایش کیفیت و ترویج آموزش‌های کاربردی برای کشاورزان، نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان این حوزه به عنوان برنامه‌های جنبی برنامه‌ریزی شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی از روز ۳۰ آذر تا ۳ دی‌ماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان کشاورزان، تولید کنندگان تجهیزات کشاورزی، گلخانه‌داران، کارشناسان صنایع مکانیزاسیون، آبیاری، زراعت، باغبانی و عموم شهروندان خواهد بود.

کد خبر: ۱۹۴٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha