۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
توسعه زیرساخت‌های مختلف اقتصادی گلستان در دستور کار است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

توسعه زیرساخت‌های مختلف اقتصادی گلستان در دستور کار است

گرگان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: برای رسیدن به توسعه متوازن در گلستان، توسعه زیرساخت‌های مختلف اقتصادی و اجرای طرح‌های مبتنی بر تحقق اهداف سند آمایش در دستور کار قرار دارد.

قدرت الله عابدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به توسعه نگاهی متوازن است.

وی افزود: در واقع به دنبال توسعه استان از طریق توسعه زیر ساخت‌های مختلف اقتصادی هستیم چراکه معتقدیم توسعه نهایی حاصل تکامل فرآیندهای توسعه‌ای در امور مختلف است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: طرح‌های کلان و محوری در دست بررسی است که همگی آن‌ها مرتبط با تحقق اهداف سند آمایش سرزمین است.

وی راجع به این پروژه‌ها بیشتر توضیح داد و تصریح کرد: تأمین آب و انرژی مورد نیاز استان، اتصال نقطه اقتصادی اینچه برون به ریل بافق - مشهد و دستیابی به سواحل خلیج همیشه فارس و مکران، افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و تبدیل گلستان به پنج استان هدف اول گردشگری داخلی کشور، ارتقاء توان سرزمینی بابت پشتیبانی از طرح‌های مهم اقتصادی و اجتماعی جزء اولویت‌های اصلی سازمان در سال‌های پایانی برنامه ششم و برنامه هفتم توسعه خواهد بود.

عابدی خاطرنشان کرد: تکمیل سد نرماب و بهره‌مندی ۵۵۰ هزار نفر از آب پایدار در سال‌جاری، زهکشی ۱۴۰ هکتار از اراضی شمالی استان تا پایان دولت تدبیر و امید از جمله برنامه‌هایی است که در راستای توسعه متوازن استان و تأمین زیرساخت‌های مختلف اقتصادی در گلستان اجرا می‌شود.  

کد خبر: ۱۹٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha