۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
ریزش بی سابقه قیمت BNB در بازار رمزارزها| ریزش قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش بی سابقه قیمت BNB در بازار رمزارزها| ریزش قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

با افزایش دامنه ترس ایجاد شده در میان سرمایه گذاران بازار رمزارزها و ادامه روند خروج دارایی های ارزی دیجیتال از صرافی بایننس، رمزارز بایننس کوین با ریزش شدید قیمت مواجه شده است.

به گزارش بازار؛ با افزایش دامنه ترس ایجاد شده در میان سرمایه گذاران بازار رمزارزها و ادامه روند خروج دارایی های ارزی دیجیتال از ضرافی بایننس، رمزارز بایننس کوین با ریزش شدید قیمت مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، اگرچه ریزش بایننس کوین طی هفته های گذشته همچنان جریان داشته، اما میزان اصلاح قیمت از اواخر وقت روز جمعه به شدت افزایش یافته و نه تنها منجر به ریزش قیمت این رمزارز در بازار شد، بلکه این ریزش روی سایر ارزهای بازار نیز تاثیر گذاشت.

کاتالیزور اصلی قیمت بایننس کوین در این هفته، FUD ایجاد شده به واسطه ورشکستگی احتمالی صرافی بایننس بود. FUD به معنای مخفف ترس، عدم قطعیت و دوگانگی است.

بزرگترین نگرانی که سرمایه گذاران را به خود واداشته، نبود دفتر مرکزی شرکت است. چانگ پنگ ژائو در چندین مصاحبه تاکید کرده است که این شرکت به یک دفتر مرکزی جهانی نیاز ندارد. در عوض، وی تاکید کرده که این یک شرکت کاملاً غیر متمرکز است.

نگرانی اصلی دیگر حسابرسان شرکت است. بایننس در بیانیه مربوط به اعلام ذخایر خود که ماه گذشته منتشر شد، مدعی شد که این گزارش توسط شعبه شرکت مازارس (Mazars) در آفریقای جنوبی تهیه شده است. مازارس در حقیقت یک شرکت حسابداری میان رده است که بیشتر به دلیل شهرت خود به عنوان نماینده حسابرسی سازمان ترامپ شناخته شده است.

پیش بینی قیمت بایننس کوین

Binance Coin price

اگرچه ریزش تند و سریع قیمت بایننس کوین در حال حاضر امکان هرگونه تحلیل تکنیکال را سلب می کند، اما آنچه مسلم است بایننس کوین در نمودار چهار ساعته خود، سطح مهم ۱۵۰ دلار که کف سالانه این رمزارز به حساب می آید را رو به پایین شکسته و صبح روز شنبه زیر ۲۳۰ دلار در بازار معامله می شود.

لذا در حال حاضر، مهمترین حمایت پیش روی BNB روی ۲۰۰ دلار قرار داشته و قیمت می تواند تا این کف حمایتی دچار ریزش شود. باید توجه داشت که بایننس در حال حاضر، در یک روند نزولی بسیار قوی قرار داشته و خرید آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود. سناریو نزولی تنها در صورت عبور قیمت از مقاومت مهم ۱۸۰ دلار، ابطال خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۴٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha