۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
۴۸۹ میلیون مترمکعب گاز در ایلام مصرف شد
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

۴۸۹ میلیون مترمکعب گاز در ایلام مصرف شد

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در سال جاری ۴۸۹ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است.

محمود کشاورز در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۲ درصد مشترکان در رده مشترکین پر مصرف هستند، افزود:با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز، مشترکین ضمن رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز، تنظیم دمای رفاه محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و دمای پکیج را هم بین ۵۰ تا ۵۵ درجه سانتیگراد انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: مصرف گاز در برخی صنایع پرمصرف و افزایش مشترکین به علت گازرسانی به مناطق جدید شهری و روستایی را از علل افزایش مصرف گاز در استان دانست.

کشاورز با اشاره به اینکه دمای رفاه به ادارات هم ابلاغ شده است، افزود:ادارات و ارگان‌های دولتی مکلفند با راهکارهای عملی مصرف گاز خود را کاهش دهند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه بیش از ۴۸۹ میلیون و ۵۶۰ هزار متر مکعب گاز در استان مصرف شده ‌است که این میزان مصرف، افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را به‌دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف گاز، باعث پایداری دائمی شبکه گاز استان و نیز سایر مناطق کشور و برخورداری همه هموطنان از نعمت گاز در فصل سرد سال خواهد بود.

کد خبر: ۱۹۴٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha