۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
۶هزار نفر در معادن استان سمنان مشغول به کار هستند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۶هزار نفر در معادن استان سمنان مشغول به کار هستند

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه شش هزار نفر در عرصه های معدنی استان مشغول به کار هستند، گفت: ۶۶ فرصت شغلی جدید در بخش معادن ایجاد شده است.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص آخرین وضعیت معادن استان سمنان و با بیان اینکه در سال جاری ۱۳ پرونده جدید برای معادن استان صادر شده است، تاکید کرد: این واحدها ۶۶ شغل جدید را در عرصه معادن استان سمنان پدید خواهند آورد.

وی با بیان اینکه ۶۷۰ معدن در استان سمنان فعالیت دارند، بیان کرد: شش هزار نفر مجموعاً در این معادن مشغول به کار هستند که تلاش داریم با راه اندازی و حمایت از واحدهای فرآوری این میزان اشتغال را افزایش نیز دهیم.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در ابتدای سال جاری دو واحد فرآوری محصولات معدنی در استان فعال بود، ابراز کرد: با تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته امروز شاهد هستیم که تعداد واحدهای فرآوری مواد معدنی به هشت واحد افزایش یافته است.

صادقی با بیان اینکه علاوه بر این هشت واحد، هشت درخواست جدید مجوز برای ایجاد واحدهای فرآوری جدید در استان سمنان واصل شده که در دست بررسی هستند، افزود: در سال ۱۴۰۲ می‌توانیم شاهد فعالیت ۱۶ واحد فرآوری مواد معدنی باشیم.

وی با بیان اینکه تعداد واحدهای فرآوری مواد معدنی استان سمنان هشت برابر می‌شود، گفت: این موضوع به اقتصاد معدنی استان کمک می‌کند تا از خام فروشی دوری و بتواند ارزش افزوده بهتری را نصیب داشته های استان سمنان کند.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha