۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
استان سمنان ۴۵ کارگزاری بورس دارد | احتمال ورود ۱۱ واحد تولیدی به بازار سهام
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

استان سمنان ۴۵ کارگزاری بورس دارد | احتمال ورود ۱۱ واحد تولیدی به بازار سهام

سمنان- امیرجان، مدیر بورس منطقه‌ای سمنان از فعالیت ۴۵ کارگزاری بورس در این استان خبر داد و گفت: ۲۱ نمایندگی بورس در این کارگزاری‌ها فعالیت دارند.

فاطمه امیرجان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به وضعیت بورس استان سمنان از فعالیت کارگزاری بورس و همچنین ۲۱ نمایندگی فعال خبر داد و افزود: همچنین این استان دارای تالار اختصاصی سهام برای خدمت رسانی به سهام داران بورسی است.

وی با بیان اینکه در استان سمنان شاهد فعالیت پنج شعبه معاملاتی هستیم، گفت: این استان همچنین دارای ۹ دفتر پذیرش سهام در مجموعه‌های بورسی است.

مدیر بورس سمنان با بیان اینکه شش واحد صنعتی استان در بورس پذیرفته شده است، ابراز کرد: پنج شعبه معاملاتی ارزش بازار این واحد های صنعتی محاسبه شده که خوشبختانه توان خوبی نیز دارند.

امیرجان با بیان اینکه کارخانه سیمان و همچنین شکر شاهرود با نمادهای سرود و قشکر در زمره شرکت‌های بورسی استان سمنان هستند، گفت: شرکت فروسیلیس سمنان با نام فروس نیز در بورس عرضه سهام دارد همچنین بورس شاهد عرضه سهام شرکت معدنی املاح در گرمسار با نام شاملا نیز است.

وی همچنین به فعالیت چهار واحد تولیدی استان سمنان در بازار بورس اشاره کرد و گفت: دو واحد تولیدی استان نیز سهام خود را در فرابورس عرضه کرده است.

مدیر بورس سمنان با بیان اینکه پذیرش ۱۱ واحد صنعتی استان برای حضور در بازار بورس بررسی می‌شود، گفت: یکی از آثار مثبت بورسی شدن این شرکت‌ها، تامین مالی است که می‌تواند به کمک این شرکت‌ها بیاید.

کد خبر: ۱۹۳٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha