۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
۶۰۰میلیارد تومان به توسعه زیرساخت های مخابرات گلستان اختصاص یافت
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان:

۶۰۰میلیارد تومان به توسعه زیرساخت های مخابرات گلستان اختصاص یافت

گرگان- ایری، نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم ۶۰۰ میلیارد تومان در راستای توسعه زیرساخت ها به شرکت مخابرات گلستان تخصیص داده شد.

عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در بودجه عمومی کل کشور تا سال ۹۵ حدود شش درصد برای ارتباطات در نظر گرفته شده بود که این عدد در سال ۱۴۰۰ برای ارتباطات نزدیک به ۱۷ درصد رسیده است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمی گوییم بستر سازی که باید در این حوزه اتفاق بیافتد بر مبنای دلار هفت هزار تومانی بوده است اما اقدامات ما براساس برنامه هایی بوده که دولت سیزدهم پایه ریزی می کند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری استان در شهرهای مختلف، تصریح کرد: پروژه ای که در سطح کلان کشور شروع شده اقدام مناسبی است تا از ثمرات این پروژه ها برای توسعه کشور استفاده بهینه کنیم.

ایری با بیان اینکه در شرایط عادی اقتصادی قرار نداریم و به نوعی با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، افزود: باید بسترسازی مناسب را بر مبنای تکنولوژی ها قرار دهیم تا بتوانیم با چالش ها مقابله کنیم چراکه با استفاده از این ظرفیت ها است که می توانیم کشور و استان را توسعه دهیم.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت مخابرات می تواند بستر اصلی این توسعه را ایجاد کند و تمام تلاش مجموعه در این جهت است.

وی افزود: گلستان استانی است که با ساختارها و توپوگرافی ویژه ای که دارد از تنوع جمعیت و پراکنش خاصی برخوردار است و این پراکندگی جمعیت الزامات محیطی را برای شرکت های مختلف خدمات رسان واجب کرده است.

ایری ادامه داد: آن عدالت توسعه ای که در کلان کشور مد نظر برای استان ها بوده متاسفانه شامل این گلستان نشده است با اینحال باید شرایط اقتصادی را د درک کرد که تا حدودی مشکلات را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در خاتمهبا بیان اینکه باید تعرفه های شرکت مخابرات تغییر کندف افزود: ولی در شرایطی که قرار داریم نباید به یکباره این تغییر اتفاق بیافتد و باید به دنبال بسترسازی جدیدی باشیم تا بتوانیم کمک حال مردم باشیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha