۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
پتروشیمی ابن سینا به زودی تعیین تکلیف خواهد شد
استاندار همدان:

پتروشیمی ابن سینا به زودی تعیین تکلیف خواهد شد

همدان - استاندار همدان گفت: پتروشیمی هگمتانه در سال جاری افتتاح و پتروشیمی ابن سینا به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید سعید شاهرخی بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان که با هدف بررسی مهمترین پروژه‌های سرمایه گذاری استان برگزار شد، گفت: تقویت سرمایه گذاری با هدف رونق تولید و اشتغالزایی اولویت اساسی استان همدان در سال جاری است.

استاندار همدان تاکید کرد: برگشت به کار واحدهای تولیدی غیرفعال و افزایش ظرفیت تولید فعلی دو اولویت مهم حوزه سرمایه گذاری در استان همدان است

شاهرخی اضافه کرد: استان همدان ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه گذاری دارد که با استفاده از این ظرفیت‌ها شاهد یک تحول اساسی در استان در حوزه توسعه اقتصادی و رونق تولید خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه باید پروژه‌های بزرگ و اولویت دار هر شهرستان مشخص شود، گفت: این پروژه‌ها باید بعد از انجام کار مطالعاتی و پژوهش‌های لازم تعیین تکلیف شود و به نتیجه برسد.

استاندار همدان با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه در سال جاری افتتاح و پتروشیمی ابن سینا به زودی تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: طرح‌های مهم استان همدان باید بر اساس میزان سرمایه گذاری و ارزش مالی مشخص شود و برای جذب سرمایه گذار جهت اجرای این طرح‌ها از طریق مذاکره، اطلاع رسانی و برگزاری نشست‌های تخصصی اقدام شود.

در این جلسه عملکرد و برنامه های مرکز سرمایه گذاری استان همدان در سال قبل و در سال جاری بررسی و تعدادی از طرح‌های حوزه سرمایه گذاری استان در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۹٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha