۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
امضای قرارداد همکاری «علی بابا» چین و آوالانچ| احتمال اقزایش قیمت آواکس و آوه
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

امضای قرارداد همکاری «علی بابا» چین و آوالانچ| احتمال اقزایش قیمت آواکس و آوه

شرکت «علی یون» از زیر مجموعه های علی بابا چین که امور مربوط به حافظه ابری این غول تجارت الکترونیک را بر عهده دارد، از عقد قرارداد با آوالانچ برای راه اندازی بلاکچین اختصاصی خبر داد.

به گزارش بازار؛ شرکت «علی یون» از زیر مجموعه های علی بابا چین که امور مربوط به حافظه ابری این غول تجارت الکترونیک را بر عهده دارد، از عقد قرارداد با آوالانچ برای راه اندازی بلاکچین اختصاصی خبر داد.

بر اساس این گزارش، سامانه فضای ابری علی بابا (Alibaba Cloud) قرار است در این همکاری مشترک، اقدام به راه اندازی یک یلاکچین عمومی با قابلیت تایید نودها توسط کاربران خود در آسیا را ایجاد نماید.

قرار است این بلاکچین جدید به کاربران فضای ابری علی بابا در بخش های محاسبات و حافظه ابری خدمت رسانی کرده و به بزرگترین بلاکچین فضای ابری در آسیا تبدیل شود.

گفتنی است، آوالانچ با رمزارز بومی «آواکس» از جمله ارائه دهندگان خدمات بلاکچین در فضای وب ۳ جهان به حساب می آید که روزانه بیش از دو میلیون تراکنش به کمک بیش از ۱۲۰۰ ولیدیتور بر بستر آن انجام می شود.

در صورت عملیاتی شدن این قرارداد، ارزش رمزارز آواکس به عنوان ابزار بومی آوالانچ تغییری چشمگیر را تجربه خواهد کرد. همچنین سایر پروژه های دیفای بر بستر آوالانچ مانند آوه، چینلینک و سوشی سوآپ نیز از این قرارداد منتفع شده و زمینه لازم برای افزایش ارزش آنها در بازار فراهم خواهد شد.

با اینحال، هرگونه افزایش قیمت چشمگیر برای پروژه های یاد شده مستلزم رشد کلی بازار رمزارزها و البته بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازار بوده و پیش از چنین رخدادی نمی توان انتظار چندانی در خصوص افزایش قیمت از آلتکوین هایی چون آواکس را داشت.

کد خبر: ۱۹۱٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha