۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
دومینوی ضرر و زیان در بازار پوشاک اصفهان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دومینوی ضرر و زیان در بازار پوشاک اصفهان

اصفهان - اسماعیلی، کارشناس اقتصاد گفت: بحران اقتصادی همانند دومینو، بازار پوشاک اصفهان را نشانه رفته است و این بحران در صورت استمرار به تدریج در عرصه صادرات این محصولات نیز وارد می شود.

علی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا درسهای زیادی را به بدنه اقتصادی کشور داد اما باعث شد که برخی از شغل ها نیز زمین گیر شوند، اظهار کرد: در طول دو سال گذشته، کرونا باعث شده بود که مردم کمتر به سمت بازار پوشاک بروند و حالا کمبود نقدینگی به این بازار اشتغال آفرین ضربه زده است.

وی افزود: اکنون به این علت که تولید کنندگان پوشاک به واسطه گرانی ارز و گران شدن مواد اولیه نمی توانند آنچنان که باید و شاید تولید را ارزان نگه دارند و بازار پوشاک با قیمت های نجومی روبرو شده است.

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه بازار پوشاک اصفهان اشتغالزایی زیادی را دربر دارد و به همین دلیل بحران در این بازار منجر به مشکلات زیادی برای اقتصاد اصفهان می شود تصریح کرد: بحران اقتصادی بازار پوشاک همانند دومینویی است که رفته رفته در صورت استمرار در عرصه صادرات هم وارد می شود.

وی تاکید کرد: حمایت دولت و اتاق بازرگانی از فعالان پوشاک، پرداخت وام با سود کم و حمایت از بازار پوشاک را از جمله بسته های حمایتی برای فعالان این بازار دانست.

اسماعیلی گفت: هنر مدیریت آن است که بتوان با برنامه ریزی های کارشناسانه، تصمیم گیری صحیح، سریع و اقدام فوری خسارت ها را کاهش دهیم و فرصت های جدیدی برای رفع بحران ها ایجاد کنیم تا فعالان بازار پوشاک و تولید کنندگان بیش از این دچار مشکل نشوند.

کد خبر: ۱۹۱٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha