۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
پرداخت نشدن بودجه شهرداری برای سفرهای جام جهانی

پرداخت نشدن بودجه شهرداری برای سفرهای جام جهانی

سخنگوی شهرداری تهران گفت: هیچکدام از کارکنان و مدیران شهرداری با هزینه شهرداری و بودجه دولتی به قطر نرفته اند.

به گزارش بازار، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به برخی اخبار مطرح شده مبنی بر سفر تعدادی از پرسنل شهرداری تهران به قطر برای دیدن بازی‌های جام جهانی فوتبال گفت: در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در رابطه با سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است و هیچ بخشی الزامی نداشته است.

پرداخت نشدن بودجه شهرداری برای سفرهای جام جهانی

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی برای سفر به قطر رفته باشند، گفت: اگر افرادی به این سفر رفته اند که حداکثر ۲ یا ۳ نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی خودشان بوده است.

محمدخانی در پاسخ به سوالی مبنی بر کمک مالی به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولین تیم ملی و وزارت ورزش داشته اند و همراهی با تیم ملی انجام شده، ولی کمک مستقیمی با این عنوان نداشته ایم، البته در طراحی و تولید پرچم‌های هواداری کار کردیم.

سخنگوی شهرداری تهران درباره خسارات وارده به مترو در جریان اغتشاشات اخیر گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌هایی که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف به پیگیری موضوع است.

وی ادامه داد: در حقیقت تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل و نقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده ضرر حداقلی به زندگی مردم وارد کند، به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد.

محمدخانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این دارایی‌های شهر خریداری یا تعمیر شوند، البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیر مستقیمی هم وجود دارد، لذا شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۹۰٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha