۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
عرضه محصول جدید زامیاد تا یک ماه آینده

عرضه محصول جدید زامیاد تا یک ماه آینده

­قائم مقام مدیرعامل زامیاد، از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه آینده با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، سیامک خسروی گفت: خودرو پادرا پلاس لانگ یکی از تیپ‌های خودرو پادرا پلاس است که به صورت تک کابین و در دو مدل بنزین سوز و دوگانه سوز تولید خواهد شد.

وی افزود: این خودرو با افزایش طول شاسی برای حمل بارهای حجیم و سبک، با بهبود پایداری خودرو به علت تغیر نکردن GBW (وزن ناخالص)، افزایش حجم اتاق بار و کاهش ارتفاع مرکز جرم بار طراحی و تولید شده است.

خسروی گفت: در خودرو پادرا پلاس ویل بیس ۳۵۵ میلیمتر و اور هنگ عقب ۱۴۵ میلیمتر به ابعاد شاسی اضافه شده است. همچنین ابعاد اتاق بار این خودرو به اندازه نیم متر افزایش پیدا کرده و این اضافه شدن به صورت یک پارچه و با قالب سازی صورت گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل زامیاد تاکید کرد: این خودرو در تیپ‌های یخچال دار، مسقف فلزی، مسقف چادری، باریِ ایزوله و باریِ سه طرف باز شو طراحی و عرضه و در بازارهای مبل، حمل نوشابه و آب معدنی، خدمات شهری و حمل زباله به کارگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولید انبوه این خودرو آغاز شده، تاکید کرد: این خودرو تا پایان آذرماه به بازار عرضه خواهد شد و اکنون در نمایشگاه خودرو اصفهان برای نخستین بار از این خودرو رونمایی و به نمایش گذاشته شده است.

خسروی گفت: طول بار پادرا پلاس لانگ ۳ متر است که نیم متر بیشتر از پادرا پلاس معمولی طراحی شده و این افزایش برای استفاده با کاربری مسقف فلزی و یخچال دار مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۹۰٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha