۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
صرف ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت راه دسترسی بندر نوشهر
مدیرکل بنادر ودریانوردی مازندران اعلام کرد؛

صرف ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت راه دسترسی بندر نوشهر

نوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران پیشرفت راه دسترسی بندر نوشهر را ۷۸ درصد ذکر کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این راه هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از بنادر ودریانوردی مازندران، سعید کیا کجوری گفت: برای تملک و تخریب واحدهای مسکونی غیر مجاز باقی مانده در مسیر اجرای پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر، باید با ارائه راهکارهای قانونی، چاره اندیشی شود.

وی افزود: از مجموع ۱۰۷ پلاک شناسایی شده در مسیر اجرای پروژه به مساحت ۵۶ هزار متر مربع، تاکنون ۹۸ پلاک تملک شد و کار کارشناسی و ارزیابی ۴ پلاک دیگر با مساحت ۲ هزار مترمربع انجام شده و فرآیند تملک آن ها در دست اقدام است و برای تملک دیگر پلاک های باقی مانده نیز که در بستر رودخانه ماشلک ساخته شده اند و فاقد اسناد و مدارک لازم هستند نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط بویژه شرکت آب منطقه ای استان هستیم.

کیا کجوری بیان داشت: این طرح در حال حاضر حدود ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون در بخش تملک حدود ۴۵۰ میلیارد تومان و در حوزه ساخت راه دسترسی هم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و بابت تکمیل پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است و پیش بینی می شود این طرح در شهریور ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی گفت: شتاب بخشی در روند ساخت این طرح یکی از دغدغه‌های استاندار مازندران است چرا که به طور پیوسته به صورت تلفنی و حضوری خواستار نظارت بیشتر بر روند اجرای طرح و همکاری در رفع موانع و مشکلات پیش روی آن دارند و بنابراین به هر شکل ممکن باید کار تملک و تخریب این بناهای مسکونی مزاحم در مسیر اجرای این طرح انجام گیرد.

کد خبر: ۱۸۹٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha