۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
توسعه اشتغال و اجرای طرح‌های توسعه‌ای محوری‌ترین هدف دولت است
معاون وزیر اقتصاد در گفتگو با بازار:

توسعه اشتغال و اجرای طرح‌های توسعه‌ای محوری‌ترین هدف دولت است

اردبیل - حسینی، معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: توزیع عادلانه منابع با هدف پیشرفت عادلانه در تمامی استان‌ها مهم‌ترین اولویت دولت است.

سید عباس حسینی در حاشیه سفر به استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توزیع عادلانه منابع با هدف پیشرفت عادلانه در تمامی استان‌ها مهم‌ترین اولویت برای ما است که به همین منظور تمهیدات لازم به کار گرفته شده و درصدد هستیم تا با توسعه اشتغال و نیز اجرای طرح‌های توسعه‌ای با روش‌های مختلف به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: رفع دغدغه‌ها و مشکلات موجود برای توسعه شرکت‌های تولیدی و حفظ و توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های مهم و اساسی است که با جدیت پیگیری می‌شود و در این زمینه با تامین منابع در سطح استان نیز درصدد هستیم تا به بخشی از نیازها پاسخ داده و با حفظ اشتغال فعلی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با روش‌های مختلف اقدامات لازم و اساسی را رقم بزنیم.

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رفع دغدغه و مشکلات شرکت‌های تولیدی برای توسعه اشتغال از اهم مواردی است که با جدیت پیگیری می‌کنیم و درصدد هستیم با تأمین منابع شاهد اجرای طرح‌های توسعه‌ای با روش‌های مختلف باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

حسینی تصریح کرد: توجه به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و رفع دغدغه مالیاتی و گمرکی و نیازهای مالی تولیدکنندگان استان اردبیل جزو ضرورت و نیازهای اساسی استان است که به همین منظور درصدد هستیم با به حداقل رساندن مشکلات و موانع شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به اقدامات شبکه بانکی استان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تأمین مالی بخشی از پروژه‌های استان اردبیل با تلاش‌های به عمل آمده جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده شرایط تسهیل را برای اجرای فرآیندهای اقتصادی در استان‌ها محقق کنیم.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha