۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
توجه به برنامه اقتصادی مهم‌ترین مسئله استان اردبیل است
نائب رئیس مجلس:

توجه به برنامه اقتصادی مهم‌ترین مسئله استان اردبیل است

اردبیل- نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به برنامه‌های اقتصادی مهم‌ترین مسئله استان است که در حوزه‌های مختلف همچون تولید در این زمینه اقدامات اساسی تدارک دیده شده است.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توجه و حمایت نسبت به فعالان بخش خصوصی به عنوان جهادگران اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که در این زمینه درصدد هستیم مشکلات اقتصادی را با تامین سرمایه در گردش و تسهیلات و نیز همکاری بخش خصوصی به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: اختصاص تسهیلات لازم برای نتیجه‌بخش کردن تلاش‌ها و اقدامات جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که در این زمینه بخش خصوصی باید نسبت به توسعه تولید و اشتغال تلاش‌های لازم را داشته باشد و حمایت‌های تسهیلاتی را برای تحقق اهداف مورد نظر به کارگیرد که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داشتن رعایت در ارائه تسهیلات در بین استان‌های کشور به عنوان اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه با رفع موانع به دنبال اختصاص تسهیلات سرمایه ثابت به واحدها هستیم که به همین منظور باید تمام توان و تلاش خود را برای به حداقل رساندن موانع اقتصادی به کارگیریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: براساس ظرفیت‌های قانونی تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی به عنوان اولویت اساسی و مهم برای پرداخت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است که پیگیری می‌شود و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

وی اظهار کرد: توجه به برنامه‌های اقتصادی مهم‌ترین مسئله استان اردبیل است که در حوزه‌های مختلف همچون تولید در این زمینه اقدامات اساسی تدارک دیده شده و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پروژه‌ها جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که باید مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اذعان کرد: ایجاد شرایط مناسب برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و نباید در این راستا کوتاهی و اغماضی در کار باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف و چشم‌اندازهای مورد انتظار جامه عمل پوشانده و برای تحقق شعار سال نیز پیشقدم باشیم.

نیکزاد تصریح کرد: تامین اعتبارات مالی برای اجرای پروژه‌های استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که در این زمینه باید تمام تلاش خود را برای توسعه برنامه‌های اقتصادی به کارگیریم.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha