۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
۳۰ کیلومتر از محور هراز چهاربانده نشده است
در گفتگو با بازار؛

۳۰ کیلومتر از محور هراز چهاربانده نشده است

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به مسیر ۱۰۵ کیلومتری هراز در محدوده استان گفت: ۳۰ کیلومتر این محور چهاربانده نشده است.

سید محمدنظری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره چهارخطه شدن محور هراز اظهار داشت: ۱۰۵ کیلومتر از محور هراز در محدوده استان مازندران واقع شده و ۳۰ کیلومتر از مسیر همچنان چهاربانده نشده است.

وی با بیان این که چهار دهنه پل بزرگ در این محدوده در دست ساخت است، گفت: این پل ها بر روی دره های عمیق و بزرگ در دست ساخت است و با بهره گیری از ظرفیت قانونی ماده ۵۶ مشارکت بانک ها برای سرمایه گذاری از سازمان مدیریت دریافت شده است.

وی پیمانکار چهاربانده کردن محور هراز را خاتم الانبیا ذکر کرد و گفت: مطالعات ساخت چهار دستگاه پل در محور هراز انجام شد و به زودی عملیات اجرایی آن در محور هراز شروع می شود.

نظری ادامه داد: همچنین ۱۲ کیلومتر از محور جایگزین هراز در محدوده سد هراز در دست ساخت بوده و دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی است و آب منطقه ای باید نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران یادآور شد: از محل سفر رئیس جمهوری منابع خوبی برای تکمیل پروژه درنظر گرفته شد و امیدواریم تا پایان سال این پروژه زیر بار ترافیک رود.

کد خبر: ۱۸۹٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha