فعالسازی بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد دیجیتال باید اولویت استاندار تهران باشد
عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس:

فعالسازی بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد دیجیتال باید اولویت استاندار تهران باشد

رضاخواه، عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، با بیان اینکه مهمترین اولویت استاندار تهران باید رسیدگی به امور معیشتی و اقتصادی باشد، راهکار تحقق این مهم را توسعه اقتصاد دیجیتال دانست.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی رضاخواه، در بیان اولویت‌هایی که باید در دستورکار استاندار جدید تهران قرار گیرد، گفت: مهمترین اولویت استاندار تهران باید رسیدگی به امور معیشتی و اقتصادی باشد چرا که این استان دارای بالاترین پتانسیل در حوزه اقتصاد دیجیتال است و زمینه همکاری بخش خصوصی با بخش حاکمیتی برای توسعه این مهم باید توسط استانداری تهران فراهم شود که می‌تواند این ارتباط را برقرار کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: استانداری تهران می‌تواند در ارتباط تنگاتنگ با شهرداری که از پتانسیل بالایی برای توسعه اقتصاد دیجیتال برخوردار است، هماهنگی لازم را برای تحقق این مهم انجام دهد بنابراین لازم است همکاری با شهرداری در جهت فعالیت بیشتر بخش خصوصی در حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال یکی از دستورکارهای اصلی استاندار تهران باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بی‌تردید توسعه اقتصاد دیجیتال نقش مهمی در اشتغالزایی داشته و قطعا رسیدگی به حوزه اشتغال نیز باعث ایجاد امنیت در سطح جامعه خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۹٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha