۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
۶۲ عنوان برنامه کارآفرینی در همدان اجرا می‌شود
به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی؛

۶۲ عنوان برنامه کارآفرینی در همدان اجرا می‌شود

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از برگزاری ۶۲ برنامه به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در این استان خبر داد.

به گزارش بازار؛ یوسف شعبانی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ و اندیشه کارآفرینی گفت: برنامه های متنوعی از جمله مصاحبه رسانه های جمعی با کارآفرینان، معرفی کسب و کارهای مبتنی بر کارآفرینی، برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری وبینا و نشستهای کارشناسی با موضوع اشتغال و کارآفرینی، برگزاری تور بازدید از مجموعه فرهنگی -رسانه ای همدان پیام، افتتاح مراکز شتابدهی و کافه‌های کارآفرینی در این هفته اجرایی می شود.

شعبانی بازدید از واحدهای کارآفرین دانش بنیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کارآفرینی، برگزاری دوره آموزشی در خصوص اصول کارآفرینی و نقش نوآوری در توسعه کارآفرینی، رونمایی پلتفرم فروش ویژه کسب و کارهای خرد و خانگی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و برگزاری مسابقه کارآفرین شو در سطح دانشکده های سراسر کشور را از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری رویدادهای هفته جهانی کارآفرینی، تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق بالا بردن انگیزش کارآفرینانه در جامعه به ویژه جوانان است تا عموم مردم برای راه‌اندازی کسب و کار ترغیب شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و کانون کارافریتان استان بنا بر رسالت و ماموریت‌های محوله، در سطح استان همگام با کشور نسبت به بزرگداشت این هفته از طریق برگزاری رویدادهای مختلف ترویجی نظیر کارگاه‌های آموزشی، جلسات نشست های تخصصی با کارآفرینان و ارائه تجارب آنان، ارائه آموزش و مشاوره رایگان کارآفرینی و ... اقدام می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های موثر در هفته کارآفرینی ادامه داد: در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار، فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند چراکه عقیده بسیاری براین است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار شده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

شعبانی افزود: در هفته کارآفرینی سیاستگذاران و تصمیم‌سازان باید به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های خود پرداخته، کارآفرینان تجربیات خود را از شکست‌ها و موفقیت‌ها بیان کنند همچنین آشنایی و بازدید از پارک‌ها و مراکز رشد صورت بگیرد و سرمایه‌گذاران و بانک‌ها با کارآفرینان مرتبط ‌شوند.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha