۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
۵۱ هزار متر مربع به وسعت فضای سبز همدان افزوده شد
طی یکسال گذشته؛

۵۱ هزار متر مربع به وسعت فضای سبز همدان افزوده شد

همدان - وسعت فضای سبز شهر همدان طی یک سال گذشته افزایش یافته و بر اساس آمار جمع آوری شده ۵۱ هزار متر مربع به وسعت فضای سبز همدان افزوده شده است.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، هر ساله شهرداری همدان تلاش ها و هزینه های زیادی را صرف حفظ و گسترش فضای سبز شهری می کند و در یک سال گذشته شهرداری همدان به دنبال احداث و تکمیل پارک ها و توسعه فضای سبز بوده است.

در این راستا مناطق چهارگانه احداث و تکمیل پارک ها و فضای سبز را در دستور کار قرار داده اند و در منطقه یک ادامه احداث پارک ۴۸ هکتاری بلوار ارم، تکمیل پارک سعیدیه، پارک قهرمان، ترمیم و بهسازی پارک های سطح منطقه و پارک کمال آباد محقق شده است.

همچنین در منطقه دو احداث پارک محله در خیابان کتاب، در منطقه سه احداث پارک پردیسان، احداث پارک فردوس، احداث پارک رضوان، مرمت و بازسازی پارک رضا، جنت، پارک شهدای قاسم آباد و مهر حسن آباد، در منطقه چهار احداث پارک نواری پشت حوزه علمیه خواهران، بازسازی فاز یک و دو باهنر کوی فرهنگیان و تکمیل و تجهیز بوستان فدک در بلوار آیت الله نجفی عملیاتی شده است.

شایان ذکر است، دسترسی عادلانه به فضای سبز و حفظ و نگهداری از مؤلفه‌های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است و شهرداری تلاش دارد با افزایش هرچه بیشتر فضای سبز به این مهم دست یابد.

کد خبر: ۱۸۶٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha