۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
اختصاص ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به سه طرح در استان همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

اختصاص ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به سه طرح در استان همدان

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از دلسوزان و حامیان تولید و تولیدکننده‌های استان هستند، گفت: ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات محل رونق تولید به سه طرح اختصاص یافت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر صمت به استان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در نشستی مسائل و مشکلات حوزه خود را مطرح کردند، اظهار کرد: مشکلات صنایع دستی استان به ویژه معافیت مالیاتی، از موضوعاتی بود که در جلسه مطرح شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی مسائل و موانع تولیدکنندگان به کمک دستگاه‌های اجرایی استان رفع می‌شود، گفت: در این شرایط سخت نیاز داریم دستگاه‌های اجرایی در کنار تولیدکنندگان استان باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از دلسوزان و حامیان تولید و تولیدکننده‌های استان هستند، بیان کرد: ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل رونق تولید به سه طرح در استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه تولید و حمایت از آن، بهترین پاسخ به دشمنان در شرایط کنونی است گفت: از سیاست‌ها و تاکیدهای رئیس جمهور حمایت از بخش‌های مختلف تولید است بر همین مبنا به صورت نامحسوس ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی در نحوه برخورد با تولیدکنندگان فعال می‌شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه تولیدکنندگانی که در شرایط کنونی تولید و اشتغال را سر پا نگه داشته‌اند از نخبگان هستند، اظهار کرد: تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» هم تکلیف قانونی و هم تکلیف شرعی است و باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تکریم تولیدکنندگان، تسریع در امور و تشویق آنها از وظایف لاینحل دولت و دستگاه‌های اجرایی است خواستار توجه به این مهم شد.

کد خبر: ۱۸۶٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha