۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
افزایش ۱۸ درصدی تزریق پالایشگاه گاز ایلام به خط سراسری
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

افزایش ۱۸ درصدی تزریق پالایشگاه گاز ایلام به خط سراسری

ایلام - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۱۸ درصدی گاز تزریقی این مجموعه به خط سراسری در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی پالایش گاز ایلام، روح الله نوریان اظهار کرد: با وجود شرایط خاص و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، در سالی‌که توسط مقام معظم رهبری به‌نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، با تلاش کارکنان این پالایشگاه ضمن توجه به پایداری تولید، برای تحقق این نامگذاری و افزایش تولید تلاش شده است.

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گاز غنی ورودی حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: گوگرد مذاب تولیدی این پالایشگاه در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه این پالایشگاه برنامه های مدون و قابل توجهی را برای افزایش تولیدات خود در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: تولید گوگرد پاستیلی نیز در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

نوریان از چهار برابر شدن فروش گوگرد پاستیلی در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: فروش گاز مایع در همین بازه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج برابر شده است.

کد خبر: ۱۸٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha