۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
ایجاد مناطق آزاد جدید سرعت می‌گیرد
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

ایجاد مناطق آزاد جدید سرعت می‌گیرد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تاکید بر این‌که ایجاد مناطق آزاد جدید حتما تسریع می‌شود گفت: گلایه‌هایی در خصوص عملکرد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد.

به گزارش بازار، دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تاکید بر این‌که ایجاد مناطق آزاد جدید حتما تسریع می‌شود" گفت: گلایه‌هایی در خصوص عملکرد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد.

حجت‌الله عبدالملکی اظهار کرد: مناطق آزاد با شرایط و خصوصیاتی ویژه در نظر گرفته شده که این ویژگی‌ها این مناطق را به موتور محرک اقتصاد کشور تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: گلایه‌هایی در خصوص عملکرد مناطق آزاد وجود دارد؛ مثل اشکالاتی که در بسیاری از نظام‌های اقتصادی کشور با آن مواجه هستیم، اما در مقابل این اشکالات، ظرفیت‌های قابل اعتنایی است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد، افزود: انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات، تامین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج و مهم‌ترین آن رفاه مناسب ساکنان از جمله سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی در این مناطق است که بر آن تاکید شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان در خصوص ایجاد مناطق آزاد جدید، فصل الخطاب قانون است و با توجه به تصویب قانون گذار، حتماً تسریع خواهد شد اضافه کرد: رویکرد را تغییر نمی‌دهیم بلکه تلاش می‌کنیم با همکاری سرعت را برای رسیدن به اهداف بیشتر کنیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha