۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
دولت زیرساخت‌های لازم برای منطقه آزاد مهران را ایجاد کند
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

دولت زیرساخت‌های لازم برای منطقه آزاد مهران را ایجاد کند

ایلام- نماینده مردم ایلام با اشاره به ظرفیت‌های مرز مهران گفت: دولت زیرساخت‌های لازم برای منطقه آزاد مهران را ایجاد کند.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: درخواست داریم یک متمم به مصوبات سفر اول رئیس جمهوری به ایلام برای پیشبرد پروژه های بزرگ استان از جمله راه‌آهن اسلام آباد - ایلام اضافه شود.

وی گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای منطقه آزاد مهران نیز ضروری است، در این راستا معاون اول رئیس جمهور برای تشکیل یک جلسه محوری با حضور استاندار ایلام و لحاظ موارد خواسته شده دستورات لازم را صادر کرده است.

فلاحی از پیگیری ایجاد مرکز پرتو درمانی برای معالجه بیماران سرطانی استان ایلام از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای این موضوع خبر داد و اغفزود: در این راستا معاون اول رئیس جمهور به وزیر نفت با قید فوریت دستور حل مورد فوق را صادر کرده است.

نماینده مردم ایلام از پیگیری اختصاص ۸۸۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی ۴ درصدی برای کشاورزان مهرانی خسارت دیده از تگرگ اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در این راستا نیز برای پرداخت تسهیلات مذکور از بانک کشاورزی دستورات لازم صادر شده است.

کد خبر: ۱۸۵٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha