۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه کلاچای - رحیم آباد
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اعلام کرد:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه کلاچای - رحیم آباد

رودسر - نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال برای پروژه راه کلاچای - رحیم آباد - قزوین تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری رودسر، اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری رودسر با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌ها از هر گونه بد اخلاقی با ارباب رجوع خودداری کنند، اظهار کرد: مردم بهترین قاضی برای عملکرد مسئولان هستند.

وی با اشاره به پروژه سد پلرود در شهرستان رودسر و با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه از پیشرفت ۷۲ درصدی برخوردار است، گفت: تکمیل و بهره برداری از این سد سبب می‌شود تا آب ۳۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و آب شرب هفت شهر تأمین شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس ادامه داد: با توجه به تأمین اعتبار ساخت این سد مقرر شده این سد تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و آب گیری شود.

وی در ادامه از فرماندار رودسر خواست تا پیگیری‌های لازم برای برگزاری جشنواره‌های گل گاوزبان و فندق رحیم آباد، برای پروژه راه کلاچای- رحیم آباد- قزوین ۱۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار رودسر در ادامه این جلسه با تأکید بر اهتمام همه دستگاه‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان، اظهار کرد: این پروژه‌ها بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید تلاش شود تا امسال به سرانجام برسید.

حسین اسماعیل پور همچنین بر ضرورت مصرف بهینه آب شرب تاکید کرد و گفت: باید مصرف بهینه آب شرب را جدی گرفته و از هدر رفت آن جلوگیری شود.

وی با تأکید بر لزوم برخورد با متخلفان در حوزه آب شرب که آن را برای سایر امور مصرف می‌کنند، افزود: آب به اندازه کافی در شهرستان موجود است اما افراد دیگری هستند که حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و باید این افراد به مرجع قانونی معرفی شوند.

کد خبر: ۱۸٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha