۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
بازار امارات و قطر در سیطره تولیدکنندگان بوشهری قرار می‌گیرد| ایجاد بندر مشترک ایران و قطر در دیر
محسن رضایی در گفت‌وگو با بازار؛

بازار امارات و قطر در سیطره تولیدکنندگان بوشهری قرار می‌گیرد| ایجاد بندر مشترک ایران و قطر در دیر

بوشهر- رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه بازار امارات و قطر در سیطره تولیدکنندگان بوشهری قرار می‌گیرد از ایجاد بندر مشترک ایران و قطر در شهرستان دیر خبر داد.

محسن رضایی در حاشیه بازدید از استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سفری که به قطر داشتم، اعلام آمادگی کردند که یک بندر مشترک بین ایران و قطر در دیر احداث و محصولات پتروشیمی و کشاورزی و معادن و ... از طریق بندر مشترک مبادله شود.

وی بر لزوم حمایت از جوانان متخصص تاکید کرد و گفت: جوانان متخصص و متعهد و تولیدکننده و خلاق باید حمایت شده تا تولیدات ارزشمند آنها، بازارهای جهانی و منطقه‌ای را فتح کند.

رضایی افزود: تولیدکنندگان بوشهری باید کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند تا بازار امارات و قطر را در سیطره خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای منطقه، سبب می‌شود که فرهنگ ایرانی نیز در کشورهای هدف نهادینه شود و این مساله بسیار مهم است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور از شکست تحریم‌ها علیه ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: دشمن وقتی متوجه شد که تحریم‌ها با شکست مواجه شده به دنبال ایجاد ناامنی رفتند تا ریسک سرمایه‌گذاری در کشور را بالا ببرند و از ورود سرمایه‌گذاران به کشور جلوگیری کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به انجام جهاد اقتصادی در کشور گفت: برای تحقق این جهاد اقتصادی یک الگو می‌خواهیم و استان بوشهر با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند الگویی مناسب باشد.

کد خبر: ۱۸۵٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha