۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
آغاز ثبت نام جشنواره «امتنان» از نخبگان کار و تولید همدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام جشنواره «امتنان» از نخبگان کار و تولید همدان

همدان - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز ثبت نام جشنواره «امتنان» از نخبگان کار و تولید همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ یوسف شعبانی با اشاره به آغاز سی و چهارمین جشنواره «امتنان» از نخبگان کارگر، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در استان همدان اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش؛ تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی گفت: در سالی که با شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» مزین شده‌ است، با رویکرد شناسایی، الگوسازی از نیروی مبدع، مبتکر و نخبه در راستای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» و تبیین رویکردهای فرهنگی اجتماعی دولت مردمی در حمایت از بنگاه‌های تولیدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری خواهیم داشت.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی همدان افزود: انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در کار و تلاش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود و ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: جامعه هدف می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا یکم آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی https://emtenan.mcls.gov.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام کنند.

کد خبر: ۱۸۵٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha