۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه گذاری در مازندران پرداخت شد
در گفتگو با بازار؛

۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه گذاری در مازندران پرداخت شد

ساری- رشیدی، دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران از پرداخت دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت برای سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی استان خبر داد.

خانعلی رشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات خرد در مرحله اول برای پنج بانک استان بودجه پیش بینی شد، افزود: ۱۱ هزار و ۳۹۵ نفر از تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی بهره مند شدند.

وی با اشاره به مانده اعتبار در برخی بانک های استان گفت: دو هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان به ۱۷ هزار نفر در استان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است و بانک های خصوصی نیز ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده اند.

وی با اظهار این که در مجموع دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شد، گفت: پیش بینی می شود بیش از سه هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رشیدی یادآور شد: ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای فرزندآوری طی نیمه اول امسال پرداخت شد و برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان و فرزند پنجم ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات داده می شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران با اشاره به بهره مندی بیش از ۱۵ هزار نفر از تسهیلات فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: در زمینه سرمایه درگردش و ثابت هزار و ۴۱ میلیارد تومان در بانک میلیارد تومان تسهیلات تعیین تکلیف شده است.

وی افزود:در مجموع دو هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه گذاری واحدهای تولیدی در استان تعیین تکلیف و پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۸۴٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha