۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
فاز اول زائر سرای ایلامی ها در مشهد ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار ایلام:

فاز اول زائر سرای ایلامی ها در مشهد ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام - استاندار ایلام از پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول زائر سرای ایلامی ها در مشهد خبر داد و گفت: ۶۰ درصد هزینه ریالی این پروژه در فاز اول انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه در نشست ساخت زائر سرای مردم ایلام در مشهد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر اعضا در استانداری ایلام برگزار شد، از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی فاز اول زائر سرا خبر داد و گفت: در عین حال  ۶۰ درصد هزینه ریالی این پروژه در فاز اول انجام شده است و نیازمند ۴۰ درصد باقیمانده هستیم.

وی در ادامه خواستار ساماندهی کمک ها برای تکمیل زائر سرا شد و گفت: در مرحله اول کمک های بسیار خوبی شکل گرفت و از این بابت تشکر دارم اما با توجه به شرایط خاص اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم برای ادامه کار نیازمند مشارکت و پای کار آمدن شورا و شهرداری و ارگانها و نهادها و بنیادها، تجار و بازرگانان و ... در این کار خیر هستیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که اگر در فاز اول کمک ها به موقع صورت می پذیرفت کارها بهتر پیش می رفت، افزود: در آن زمان خیران و تجار خوب پای کار آمدند اما در این بین گیر و بندهای بروکراسی یکی دو ماه کار را به تاخیر انداخت.

استاندار ایلام تصریح کرد: در این مرحله پیشنهاد می شود ضمن شناسایی خیران توانمند، تجار و بازرگانان نهادها، بنیادها و ... از آنان دعوت به عمل آید تا در یک نشست زمینه مشارکت بیشتر کمک ها فراهم شود.

وی در ادامه از شوراهای استان خواست که در ارتباط با جلب مشارکت خیران برای کمک به ساخت زائر سرا ورود کنند.

کد خبر: ۱۸٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha