۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
موفقیت یعنی مبارزه تا آخرین نفس

موفقیت یعنی مبارزه تا آخرین نفس

موفقیت امر ساده ای است. اول تصمیم بگیرید که دقیقا چه می خواهید، آن گاه تصمیم بگیرید که در صورت رسیدن به آرزوها، بهای آن را بپردازید. و بعد هم بهای آن را پرداخت کنید.

خرید خرما مضافتی

بازار; گروه صنعت: از خوراکیهای خوشمزه و مقوی می توانیم به خرما اشاره کنیم که بیشتر نوع مضافتی آن در بازار موجود است که نکته قابل توجه برای خریداران خرید خرما مضافتی درجه یک داخلی و صادراتی با حذف واسطه ها است تا بتوانند از خواص آن به خوبی بهره مند شوند که اول بهتر است تفاوت خرما و رطب را مورد برسی قرار دهیم که خرما چهار مرحله را طی میکند تا کامل شود که به مرحله سوم رطب می نامتد که نسبت به خرما داری رطوبتی بیشتر است.

خواص شیره خرما

خواص شیره خرما بسیار زیاد است و یک غذای مغذی است که می تواند به عنوان شیرین کننده و طعم دهنده در تهیه انواع شیرینیها، آشپزیها، پخت انواع نانها، ترشها و دسرها مفید باشد و این ماده مغذی می تواند به سلامت جسم و حتی برخی از بیماریها کمک کند زیرا دارای آنتی اکسیدان، ضد التهاب و ضد باکتری می‌باشد. شیره خرما دارای طبع گرم و خشک است و می تواند یکی از مغذی ترین و خوشمزه ترین مواد غذایی باشد و خوردن آن بسیار لذیذ است. شیره ها انواع مختلفی دارند مثل: شیره خرما، شیره توت، شیره انگور، شیره انجیر و .... می باشد.

موفقیت یعنی مبارزه تا آخرین نفس

پودر هسته خرما

برای اینکه بتوانید یک پودر هسته خرما مرغوب آماده کنید باید طرز تهیه آن را به خوبی بدانید. برای تهیه ی هر چه بهتر این محصول خرما شاهانی خود را به مدت دو هفته در آب خیس نگه دارید پس از اینکه کاملا رطوبت آب را به خود جذب کردند به مدت دو روز آنها را برای خشک شدن در هوای آزاد قرار دهید و پس از گذشت دو الی سه روز آنها را بر روی حرارت قرار داده و تفت دهید تا زمانی که به خوبی ترد شوند.

موفقیت یعنی مبارزه تا آخرین نفس

کد خبر: ۱۸۴٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha