۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
مهرآفرینان نیز بدون آزمون مانند سایر معلمان از قانون رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

مهرآفرینان نیز بدون آزمون مانند سایر معلمان از قانون رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مهرآفرینان نیز مانند سایر معلمان از رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند، گفت: این معلمان که دارای ۱۸ سال سابقه تدریس هستند با مصوبه امروز بدون آزمون باید رتبه بندی شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به مصوبه امروز (یکشنبه ۸ آبان‌ماه) صحن علنی مجلس شورای اسلامی مبنی بر مشمول شدن معلمان مهرآفرین در اجرای قانون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: با همت کمیسیون آموزش و نمایندگان مجلس یازدهم پیگیری‌ها برای حل مشکل ایجاد شده برای این موضوع انجام و نهایتا این مشکل حل شد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در نشست علنی امروز مجلس، نمایندگان با ردیف ۸ این لایحه موافقت کردند و مهرآفرینان به گردانه قانون رتبه بندی بازگشتند.

وی با بیان اینکه رتبه بندی نشدن معلمان مهرآفرین جفا در حق آنان بود، ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس دهم مصوب کرده بود برای تبدیل وضعیت تمامی نیروها ضرورت دارد که آزمون برگزار شود، مجلس یازدهم در مصوبه امروز خود بر رتبه بندی این عزیزان بدون برگزاری آزمون تأکید کرد.

احمدی سنگری یادآور شد: برخی از معلمان طرح مهرآفرین دارای ۱۸ سال سابقه هستند و مشمول نشدن آن‌ها در قانون رتبه بندی معلمان اجحاف در حق آنان بود که با همت نمایندگان این موضوع حل و فصل شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: بنابراین با مصوبه امروز قصور صورت گرفته در قبال معلمان مهرآفرین از گذشته، برطرف و این معلمان عزیز نیز مانند سایر معلمان از رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: ۱۸۴٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ط IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      سلام وادب تشکر میکنیم ازهمه نمایندگان محترم که دغدغه معلمان مهرافرین را با کمک دولت شایسته مردمی رفع کردند.درود خدا برنمایندگان محترم مجلس و ربیس جمهور محترم وشورای محترم نگهبان