بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد

بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، از بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۸ آبان‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس جدید سازمان غذا و دارو، رئیس سازمان حفظ نباتات و نمایندگانی از شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد، گفت: این نشست برای بررسی روند اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان و بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی بود.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: در نشست امروز نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان مشکلات خود را در حوزه‌های صدور مجوز برای تولید محصول تجاری، اخذ وام‌ با سود پایین، نحوه قیمت گذاری بر محصولات تولیدی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیانی در شهرستان‌ها مطرح کردند که مسئولان مربوطه نیز پاسخ‌هایی به مسائل مربوطه عنوان کردند.

وی ادامه داد: در این نشست، نمایندگان همچنین بر افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی مطابق قانون جهش تولید دانش بنیان و بودجه سنواتی تأکید داشتند که تاکنون این مهم رخ نداده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش در راستای وظایف نظارتی خود و اجرای دقیق قانون مترقی جهش تولید دانش بنیان که مخاطب آن بخش خصوصی و زیست بوم علم و فناوری است، نشست امروز را تشکیل داد.

کد خبر: ۱۸۴٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha