۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
 سامانه ستکا در استان زنجان  فعال شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

سامانه ستکا در استان زنجان فعال شد

زنجان- حسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، از راه اندازی سامانه ستکا در استان در خصوص توزیع مرغ گرم  خبر داد.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار از راه اندازی سامانه ستکا در استان زنجان در خصوص مرغ گرم خبر داد و گفت: این سامانه از دیروز فعال شده است.

وی ابراز داشت: از طریق این سامانه فرایند تامین مرغ زنده از مرغداری تا فروش مرغ گرم به مرغ‌فروشی‌های شهر توسط این سامانه انجام و رصد می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در آینده نزدیک ۱۰۰ درصد مرغ گرم توسط سامانه ستکا عرضه خواهد شد در حال حاضر به صورت مرحله آزمایشی در حال اجرا است.

حسنی به اهداف اجرای این سامانه اشاره کرد و بیان داشت: رصد دقیق میزان تولید، میزان موجودی کالاهای اساسی، عدالت در توزیع در اقصی نقاط استان، حذف واسطه‌های زائد، دسترسی عادلانه عموم مردم استان به کالاهای اساسی از جمله اهداف این طرح است، تا تمام مراحل تامین، تولید، توزیع تا مصرف کننده با استفاده از ظرفیت سامانه رصد شده و رضایت عمومی نیز حاصل شود.

وی افزود: مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها، سیستم حمل، شبکه توزیع مرغ فروشی‌ها در این سامانه دخیل هستند که به تمام این صنوف اطلاع‌رسانی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای متقاضی برای عضویت و ثبت‌نام در سامانه سامانه هستند می‌توانند به آدرس setk724.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۸۴٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha