۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
بررسی وضعیت عملکرد فاطمی امین در وزارت صمت
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تشریح کرد

بررسی وضعیت عملکرد فاطمی امین در وزارت صمت

محسنی بندپی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس جلسه این فراکسیون با موضوع بررسی عملکرد فاطمی امین که در شرف استیضاح قرار دارد را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، ۸ آبان ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه نمایندگان عضو فراکسیون گزارش مفصلی از وضعیت کشور در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و ناآرامی هایی که اخیرا به وجود آمد ارائه کردند که مهم ترین محور آن وضعیت معیشتی و کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم مرغ، گوشت، دارو و مشکلات دامداران و کشاورزان بود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه موضوع اصلی جلسه امروز وضعیت عملکرد استیضاح وزیر صمت بود، اظهار داشت: در این نشست دو گروه مخالف و موافق دلایل خود مبنی بر علل مخالفت و موافقت با این استیضاح را مطرح کردند.

وی در ادامه با اشاره به مهم ترین محور بحث مخالفان استیضاح عنوان کرد: مخالفان استیضاح معتقد بودند وزارتخانه های مهم تری در دولت هستند که باید درباره ناکارآمدی خود پاسخگو باشند.

محسنی بندپی ادامه داد: همچنین دایره محدود دولت در انتخاب وزرا و احتمال عدم تبدیل به احسن در خصوص وزیر صمت نیز از دیگر دلایل مخالفان استیضاح بود به این معنا که در صورت رأی آوردن استیضاح فاطمی امین، مشخص نیست فردی توانمندتر از سوی دولت معرفی شود.

وی همچنین با اشاره به دلایل موافقین استیضاح فاطمی امین، ابراز داشت: در این خصوص تمامی اعضا بر این عقیده بودند که عدم تحقق برنامه های اعلامی وزیر، عدم تحقق وعده های داده شده و بی توجهی به مصوبات مجلس از مهم ترین دلایلی است که وزیر صمت باید استیضاح شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه اضطراری فراکسیون روز سه شنبه (۱۰ آبان ماه) پیش از آغاز صحن علنی برای بررسی طرح استیضاح وزیر صمت برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۴٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha