۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
گلایه‌مندی مردم از وضعیت پرداخت وام‌های خُرد؛ بانک‌ها به تکالیف قانونی خود عمل کنند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

گلایه‌مندی مردم از وضعیت پرداخت وام‌های خُرد؛ بانک‌ها به تکالیف قانونی خود عمل کنند

ارکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید علت بی‌توجهی بانک‌ها نسبت به انجام تکالیف قانونی که حتی در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز به آن اشاره شده مشخص شود.

به گزارش بازار به نقل از احسان ارکانی درباره گلایه‌مندی‌های مردم از عدم پرداخت وام‌های خُرد، گفت: از آنجاکه عدم پرداخت تسهیلات خُرد از جمله وام ازدواج موجب مراجعات بسیار به نمایندگان شده، علت را از مدیران بانک‌ها در سطح شهرستان و استان جویا شدم، که آن‌ها بیان می‌کنند به دلیل کمبود منابع مالی توانایی پرداخت وام های خُرد را ندارند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل عدم پرداخت وام‌های خرد به کمیسیون اقتصادی منتقل شده، افزود: بانک‌ها باید تسهیلات از جمله وام‌های ازدواج را پرداخت کنند اما متاسفانه به واسطه نبود منابع مالی، بسیاری از مراجعه‌کنندگان نتوانستند وام‌های خود را دریافت کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: به زودی از طریق کمیسیون اقتصادی و در صورت لزوم کمیسیون اصل 90 مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: باید علت بی‌توجهی بانک‌ها نسبت به انجام تکالیف قانونی که حتی در قانون بودجه سال 1401 نیز به آن اشاره شده مشخص شود تا بتوان با پرداخت این وام‌های خرد گرهه از مشکلات اقتصادی مردم باز شود.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha