۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
«فاران شیمی» بزرگ‌ترین تعاونی فعال تولید دارو در غرب کشور
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد:

«فاران شیمی» بزرگ‌ترین تعاونی فعال تولید دارو در غرب کشور

همدان - شعبانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تعاونی فاران شیمی با بیش از ۳۰۰ نفر کارگر بزرگ‌ترین تعاونی فعال تولید دارو در غرب کشور است

یوسف شعبانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۷ تعاونی در استان همدان ایجاد شد، افزود: درصدد افزایش تعداد تعاونی‌ها در استان همدان هستیم.

وی به تعاونی فاران شیمی با بیش از ۳۰۰ نفر کارگر اشاره کرد و بابیان اینکه این مجموعه بزرگ‌ترین تعاونی فعال تولید دارو در غرب کشور است، گفت: تعاونی پایا بسپار با بیش از ۹۰۰ نفر کارگر و پاک فن بخار به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید کننده دیگ‌های بخار در منطقه از تعاونی های مطرح در استان همدان هستند.

شعبانی اظهار کرد: تعاونی تامین نیاز جوراب بافان لتگاه در سال جاری با مدت زمان ۳۰ روزه تاسیس شده که از جمله اقدامات بی سابقه استان در کشور به شمار می آید.

وی ادامه داد: خدماتی مانند برگزاری و بازرسی مجامع سالیانه تعاونی ها، برگزاری جلسات سالیانه تعاونی ها، ارسالی‌ها جهت ثبت اسناد تعاونی‌ها و ثبت تغییرات در بخش تعاونتوسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعاونی‌های فعال ارائه می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۲۵ درصد از سهم اقتصاد کشور در بخش تعاون پیش‌بینی شده است، گفت: این میزان در استان همدان هفت تا هشت درصد است که یکی از معضلات و ضعف‌های بزرگ در بخش تعاون شناخته شده اما با تلاش‌های فراوان می‌توان این معضل را از میان برد.

شعبانی اظهار داشت: مشکلات و معضلات موجود در جامعه با ایجاد دید میدانی در جامعه برطرف خواهد شد و بر همین اساس مدیران باید در ایجاد کارهای میدانی ورود پیدا کنند.

کد خبر: ۱۸۳٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha